Speranta

E noapte, toate gandurile se aduna
In mintea mea adesea-i o furtuna
Abia daca imi dau seama cu ce demon ma bat
Probabil asta ma ajuta sa raman neinfricat

Si simt cum totul cade, in jur a fost seism
Nu vreau sa-mi schimb eu felul, traiesc prin altruism
Oamenii in jur sunt rai, n-au timp de bunatate
Ma uit cu teama in urma, ma vad lovit prin spate..

Tot poate sa se schimbe, nu asta-i lumea mea
Si de-am lucra impreuna, putem ameliora
O fapta cat de mica, o mana de ajutor
Poate ajuta un om sa spere in viitor

Pe-un curs firesc s-ar pune toate cate sunt
De-am minti mai putin, si am avea cuvant
Respect sa oferim, pentru a primi inapoi
Toate aceste indemnuri ne-ar face mai buni noi.

Burduşel

Lasă un răspuns

