Adăpost

Timp rupt din altă lume
Zămislit din soare
Raze călduroase imi invăluie inima
E dragoste, da!
N-am mai simțit atingerea ta niciodată
Rămân mut de uimire,
Spectator rămas cu gura căscată
O privesc cu admirație
Pe cea care imi e muză.
Nu ne mai lipseşte nimic,
Ne avem unul pe celălalt.
Eu trăiesc din a te contempla,
E cea mai mare bogăție a lumii…
Cum, şi mai ales cui să te las?
Nimeni nu ți-ar purta de grijă
Aşa cum o fac eu
Te adăpostesc in suflet, te invelesc
Să nu simți nici un rău
Misiunea este să te ocrotesc pe tine
Astfel incât nimic să nu te rănească
Mă transform in scut şi nici o
Lovitură nu mă poate străpunge
Cu tine mă simt invincibil
Iar pentru tine inving in orice confruntare
Motivația supremă eşti tu,
N-am cum să dau greş
Rămâi lângă mine, promit să iți bucur sufletul
In fiecare clipă petrecută impreună
Altă menire eu nu am…
Fericirea, bucuria şi zâmbetul tău
Reprezintă aerul care mă ține in viață
Lângă tine inspir adânc dragostea,
Şi nu mai văd rostul de a trăi
In lipsa ta!

Burduşel

Lasă un răspuns

