Spulberat

Ce secunde interminabile
Trăiesc in lipsa ta
O existență letargică
Nimic nu mai e la fel
Merg hipnotizat pe străzi
Cunoscute doar de noi
Te caut in tot
Nu te mai găsesc nici măcar in locurile noastre
Ai ales să fugi
Şi să te ascunzi,
Să te pierzi de mine
Ce imi rămâne de făcut in lipsa ta
Habar nu am
De trăit e imposibil
Pierd bucuria din suflet in fiecare moment
Rămân singur, aşa cum am fost intotdeauna
Ce simplu ar fi fost in doi,
Puteam sa fim exemplu
De dragoste trăită
In orice clipă, de vis frumos
Mi-ai lăsat doar amar in viată
Sufletul mi l-ai luat la pachet
N-am ce sa mai dau nimanui
Ai luat tu tot.
Şi ai plecat…

Burduşel

Lasă un răspuns

