Incertitudine

Urăsc de moarte fiecare secundă ce trece in lipsa ta
Nu ştiu in ce să imi mai măsor durerea…
Să fie egală cu gaura  pe care mi-ai lasat-o in suflet?
Multi ar zice ca e o durere inchipuita, ca sunt un ipohondru oarecare
Dar virusul insingurarii face ravagii printre muritorii de rand
Si am si termen la boala asta cu iz apocaliptic
Cica ar trebui sa lupt cu mine si gandurile mele
Inca o saptamana, nu se presupune ca si castig…
In niciun caz, exista chiar sansa sa ma gasesti nebun
Lunatic, sarit de pe fix, plecat cu pluta…
Incercand in orice fel sa mi te inchipui
Tot blestematul asta de timp, nenorocitul asta ordinar…
Cum imi saruti mainile cu buzele tale,
Atingerea aia de casmir irezistibila…
Te strang la suflet, nu la piept, si nici ca iti mai dau drumul.
E visul meu, traiesc perioada asta de cosmar
Si reusesc sa ii supravietuiesc
Visand cu tine!
Alt leac nu stiu, ma simt neputincios…
Chiar si asa, sufletul suspina si asteapta deznodamantul.
Singurul lucru pe care il stim acum
E ca nu stim nimic, halal siguranta!
Ne-am lasat in bataia valurilor vietii
Doamne, si ce mai cursa avem…
Ma simt in fiecare din zilele astea blestemate
Ca intr-o lupta cu un dragon, incercand din rasputeri sa castig printesa.
Singurele mele arme sunt dragostea si dorul.
Ce ma salveaza de fiecare data, e ca sunt impartite
Ne leaga faptul ca eu sunt indragostit de tine
Iar tu, abia mai poti de dorul meu!

Burduşel

Lasă un răspuns

