Om slab

Iarta-ma ca nu reusesc sa te vad ca pe o bucata de carne
Si ca te venerez ca pe o zeita din antichitate
Sa nu te superi ca sunt slab si ca nu am arme sa lupt
Fac tot ce pot, duc batalia asta cu sufletul ce imi e secat

Iarta-ma ca m-am indragostit intr-o secunda de tine
Dar nu e vina mea in totalitate, asta e meritul tau
Nu sunt cine iti doresti cu adevarat si asta ne doare pe amandoi
Insa unul fara celalalt suntem goi pe dinauntru

Lasa-ma sa intru viata ta cu bocancii murdari de dragoste
Nu imi refuza nimic din ce poti insemna
Iubeste-ma, tine-mi capul la pieptul tau
Si mangaie-mi crestetul capului cum ai face-o cu fetita noastra
Ocroteste-ma de toate rele, fii duhul meu cel sfant!!

Burduşel

Lasă un răspuns

