In orice lume

Prin oraş mă plimb printre amintiri
Cuprins de-o magie greu de desluşit
Atingerea ta imi lipseşte mai mult ca aerul
Tot ce imi doresc e să imi simt inima
Bătând disperată la uşa ta şi să-i deschizi
Mă doare liniştea străzilor pustiite in lipsa ta
Rămân trist şi singur transformându-mă
Intr-un monument de tristețe amară
Nici toamna nu-mi mai place, frunzele cad si se prefac in piatră
De unde atâta zbor? am şi uitat să merg
Mă târăsc pe asfalt prins in transă
Nici vorbă de lumini sau de sclipire azi
Mi-ai lăsat doar intuneric, „splendid” destin
Sentimente nu mai ai, dragostea s-a spulberat
Nu ştiu să mai trăiesc, orice secundă e cuțit in torace
Sângerez in agonie si imagini alerte imi inundă irişii
Lumină, soare, zâmbet, tu şi… adorm
O să imi lipseşti, abia aştept să ne regăsim
In orice lume te voi căuta şi te voi afla negreşit.

Burduşel

Lasă un răspuns

